Lördag


Märkte nu när jag tänkte ta mig lite tid att skriva igen att, eller märkte först att någon spillt öl på tangentbordet, sen så märkte jag att man kan tro att det ena jag gör när jag är ledig är att tvätta. Men faktum är att jag skriver rätt sällan och de gånger jag skriver så håller jag på att tvätta.
Som nu, hade kunnat gjort många saker som är trevligare jag, men faktskt så var det väldigt behövligt att tvätta, igen, och ännu mer behövligt att städa, igen, denna gång mest efter småpojkarna.
Jag börjar bli riktigt sjuk på att bo såhär faktiskt, älskar lägenheten, bättre lägenhet kan jag inte få, den är perfekt för den som bor själv, eller för de som ser och tycker lika ganska... vilket fallet inte är för oss ;) jag är ett nervvrak oftare än jag är glad känns det som.
Imorgon ska i alla fall tillbringa heeela dagen hos mamma och pappa i kolsta, mamsen och jag ska städa städa städa ordning ute i 'lägenheten' så den blir bebolig igen, ifall det skulle behövas tillfälligt här i framtiden ...


Just i detta nu skulle jag bara vilja skriva med stora bokstäver ÄNTLIGEN, NU HAR VI .... ..... OCH TILL VECKAN SÅ BÖRJAR VI ATT ...... SÅ SMÅTT !!! MEN, vi har inte det ännu och jag ska inte, fastän jag så himla himla himla gärna bill ropa hej innan jag är över bäcken, så att säga!

Innan jag återvänder ner i trappstugan så skulle jag bara vilja skriva att jag är så sjukt glad att jag har de föräldrar jag haar. Pappa gör så att allt blir möjligt, han räddar mitt liv många gånger, finns ingen snällare människa, det menar jag! Och mamma är mamma, också bäst såklart, den bästa man kan ha, jag kan ha!
En dag ska jag börja lära mig visa dem hur mycket jag älskar dem också, vilket jag ändå hoppas de förstår redan nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0