14 juni 2011


Åååh vad det är omotiverat att börja 6... inte minst med tanke på att dessa mornar börjar med ett riktigt jäkla gympass, då vissa fruktlådor väger ton.
Men, jag ää glad att jag har ett jobb och skulle man bara vara morgonpigg och stark så fanns det väl inget att klaga på. Olyckligtvis är jag inget av delarna men det går ändå, på vilja, inte alltid lika bra, men går gör det alltid.

Skittråkigt med regnväder, men med tanke på vilket stålande väder det varit så är det fel att klaga, det behövs regn nu och dåligt väder har ju faktiiskt sina andra fördelar ibland också.
Hoppas på uppehåll i eftermiddag i alla fall så man kan vistas ute.

Igår kom mamma och pappa hem btw!! Skitbruna och skinnöjda efter resan.
Ska bannemig fara utomlands i höst jag/vi med, till Grekland om jag får min vilja igenom... älskar Grekland!   

Kanske gör vi en årspremiär på Albertina ikväll. Har man jobbat där så ser ma nämligen fördelar att åka regninga dagar, då man vet HUR mpnga som tänker den tanken soliga dagar.. varör inte äta ute en regning dag då ändå inte har lust eller kan göra så mycket annat, sen toppar men det hela med en film.
Ja, så får det nog bli :)

Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0