Trött morgon


Så jäkla trött, så jäkla trött..
Tre gånger har jag försökt lagt mig ner i soffan för att titta på nyheterna innan jag ska bege mig, tre gånger har jag somnat, så jag gav upp och satte mig upp för att inte sova över, men näe, somnade även sittandes, så det fick och får bli datorn den reserande tiden hemma denna morgon.
Igårkväll var tanken att vi skulle åka till Kolsta för att hälsa på mamma och pappa, men när jag kom hem hade vi redan besök av Philips mamma och pappa, vilket givetsvis var jättetrevligt. Så, det blir Kolsta ikväll istället, om jag orkar det vill säga.
Måste säga att det känns lite märkligt att "åka hem" då man varit där hemma, inte konstigt med tanke på att jag tillbringat mina 20 första år i det huset, skulle vilja säga att jag fortfarande har lite utav två hem, för det har jag ju, egentligen.

Imorgon har jag i alla fall sovmorgon, vilket jag är mycket mycket glad över, för sömnbrist x 10 lider jag minsan av.

Nu önskar jag mig själv lycka till x 2 och beger mig på em såkallad träff innan jag åker vidare mot en heldag på donken. Enligt avtal har jag bara 8 dagar kvar att jobba där nu, men vi får se hur det blir, förmodligen jobbar jag några dagar till. Jag har nämligen sagt upp mig, för er som inte redan vet det.
McDonald´s var inte min grej helt enkelt, jag trivs och hör inte hemma i den sortens miljö och då ska jag heller inte vara där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0