Torsdag.


Två veckor utan någon av mina två sambos gick det med. Min räddning under veckorna är vanligtvis min sambo nummer två, Sanna, men de två gågna veckorna var hon allt annat än min sambo, hon var i Thailand, vilket hon gjorde jävligt rätt i, har unnat henna varenda sekund fastän jag saknat henne varannan.
Brun och fräch var hon när hon änteligen kom hem igen, igårkväll. Och hit kom hon, och sov över :) Mysigt som vanligt.

Något annat som är eller kommer att blir mysigt är att jag ska få sova med mina små tvillingkusiner nästa helg, då jag ska vara barnvakt från lördag till söndag. Änteligen! Tog bara tre år innan det blev av. Visserligen har jag inte bott här så länge, och i en liten etta funkar det inte lika bra.
Dock ångrar jag att jag inte varit barnvakt eller bara åkt och lekt med dem mer... Hur som helst så ser jag väldigt mycket framemot nästa helg. Sen blir det spännande att se ifall de tycker det är lika trevligt :/ Men det ska nog gå bra, har Philip som backup och honom brukar alla barn gilla.
:)

Godnatt och sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0